Greutăți pentru a pierde grăsimea din burtă

Pierde grăsimea de burtă în piscină

Burtă Pierde grăsimea din burtă în 2 zile: este posibil? Afla Uneori, viața nu merge așa cum am planificat! Ar putea exista invitații improvizate pentru o vacanță tentantă pe plajă sau o petrecere la piscină, unde vă așteptați să intrați în bikini sau pantaloni scurți. Acesta este momentul în care cu toții dorim să știm cum să pierdem grăsimea din burtă în 2 zile pentru a ne alătura bandei distractive.

Exerciții tradiționale terestre Căutați să ardeți grăsimea din burtă fără a vă stresa articulațiile? Dacă aveți acces la o piscină, puteți crea o rutină cu impact redus cu lovituri de înot și exerciții tradiționale terestre, precum ghemuțele. Piscina este locul perfect pentru un antrenament cardio cu impact redus, care vă poate ajuta, de asemenea, să ardeți grăsimea din burtă. În primul rând, grăsimea din burtă nu poate fi redusă la loc scuze! Puteți face măsuri pentru a vă reduce nivelul total de grăsime corporală, dar nu există un exercițiu minune care să vă zguduie intestinul.

În al doilea rând, nutriția este chiar mai importantă decât exercițiile fizice. Terry Heggy, antrenor personal certificat și antrenor american Masters Swimming, spune că primul lucru pe care le spune clienților care doresc să slăbească este să se uite la ce mănâncă.

Cu aceste avertismente, iată câteva exerciții de piscină recomandate de antrenorul Heggy și triatlon și dieteticianul Cindy Dallow, doctor. Turele de înot Unul dintre cele mai bune exerciții de piscină este înotul în poală de modă veche.

CELE MAI BUNE EXERCIȚII DE PISCINĂ PENTRU GRĂSIMEA DIN BURTĂ - PIERDEREA ÎN GREUTATE VIZATĂ - 2021

Și atunci puteți încorpora asta ca un antrenament cu efect scăzut cu impact scăzut Un studiu din octombrie în Jurnalul de exerciții de reabilitare care examinează efectele înotului asupra femeilor de vârstă medie a descoperit că exercițiile fizice obișnuite le-au ajutat să elimine grăsimea corporală.

Și, în conformitate cu Consiliul American pentru Exercițiu, înotătorii pot arde calorii în același ritm ca alergătorii. O persoană de de kilograme care înoată cheltuiește energic de calorii pe oră - același total pe care l-ar fi lovit după o oră de alergare într-un ritm de 10 minute. Deși, desigur, caloriile exacte arse depind întotdeauna de efort.

Dallow sfătuiește accidente vasculare cerebrale de bază, cum ar fi freestyle și lovitură de sân.

3 exerciții în bazinul abdominal

Orice ai alege, concentrează-te pe intensitate dacă vrei să slăbești. Problema pe care o au majoritatea începătorilor este că începe prea tare, spune Heggy. Mai rău, adesea își țin respirația, ceea ce îi face să obosească și mai repede. Începeți să înotați la o anumită distanță, să zicem, 50 de metri. Odihnește-te timp de 20 până la 60 de secunde, apoi înoată de metri. Odihnește-te din nou, apoi înoatăodihnește-te, înota și așa mai departe.

Dacă 50 de metri este prea mult, structurați-vă diferit intervalele.

pierde grăsimea de burtă în piscină pierderea în greutate colon cleanse recenzii

Înotați 25 de metri repede, odihniți-vă, apoi înotați 25 pierde grăsimea de burtă în piscină metri încet. Odihnește-te din nou și repornește ciclul. Kicking De asemenea, Dallow recomandă lovitura cu ajutorul unui kickboard. Începătorii pot purta înotătoare de plastic pentru a facilita exercițiul.

Nu trebuie sa fii o mare picatura in sala de sport care face zumba sau ridicarea greutatilor deoarece, odata cu vremea buna, piscina devine cel mai bun aliat pentru a avea grija de corpul tau. Și că în mediul acvatic puteți să faceți o mulțime de exerciții care ne vor ajuta să ardem calorii, dar și să întărim mușchii corpului. Deci, profită de zilele în care te duci să te reîmprospătezi la piscină pentru a-ți face pregătirea! Vă vom descoperi cele mai bune exerciții din piscină pentru a pierde în greutate, ceea ce vă va ajuta să aveți grijă de corpul dvs.

Sfatul lui Heggy este să țineți placa pe verticală, nu pe orizontală. În acest fel, veți obține rezistență pe întreaga sa suprafață. Apa de calcat Dacă ați avut vreodată să călcați apă înainte, știți ce antrenament intens poate fi. În apă mai adâncă pierde grăsimea de burtă în piscină poți sta în picioare, lovește-ți picioarele înainte și înapoi în timp ce ții corpul vertical. În același timp, mișcați-vă mâinile în cercuri sub suprafața apei.

Păstrați-vă palmele plate, mătuind apa "în modul în care ar fi folosit un cuțit de unt pentru a răspândi gheața pe un tort", spune Heggy. De asemenea, el recomandă o variantă în care îți îndrepți degetele de la picioare și ridici umerii în timp ce calci.

Ținându-ți miezul strâns, ridică umerii cât poți de sus. Această modificare crește nivelul de rezistență. Cu cât călcați mai puternic, cu atât vor merge mai sus.

pierde grăsimea de burtă în piscină cum să mă ajuți să pierd greutatea

Exerciții tradiționale terestre Poate nu sunteți confortabil să înotați sau doriți să amestecați lucrurile. În orice caz, aveți o mulțime de opțiuni.

Multe exerciții făcute în mod normal pe uscat pot fi, de asemenea, făcute în apă, cu o ajustare mică sau deloc.

Cele mai bune moduri de a pierde grăsimea abdominală în 2 zile:

Alergarea într-o piscină cu ape adânci este un exemplu. Alergarea subacvatică funcționează în special pentru persoanele cu leziuni la umăr, deoarece implică în principal picioarele. Ea poate chiar să beneficieze persoanele cu anumite leziuni la nivelul picioarelor prin consolidarea cvadricepsului, spune ea.

Heggy sugerează alergătorilor din piscină să folosească o centură de flotație sau o tăiță de spumă pentru asistență. Alte exerciții de la sol la apă includ sărituri, ghemuțe, tracțiuni și scufundări. Iată câteva dintre sfaturile lui Heggy pentru realizarea lor. A sari Găsiți o adâncime a bazinului în care apa vine până la axile tale. Îndoiți picioarele, cufundându-vă complet capul.

În acest fel, obțineți rezistența completă a apei când picioarele vă împing în sus. Sari direct pierde grăsimea de burtă în piscină apă. Evitați să vă ondulați degetele de la picioare după sărituri, astfel încât să nu aterizați pe ele.

Picioarele tale trebuie să fie plane pentru a amortiza impactul debarcare. Dumbbell Squat Acest exercițiu funcționează la fel ca și pe terenurile uscate.

pierde grăsimea de burtă în piscină pierderea în greutate poate provoca fier scăzut

Efectuați-l în apă cu bărbie adânc dacă sunteți confortabil la acea adâncime. Dacă nu ești, fă-o în apă adâncă în talie. Puteți beneficia chiar și de simpla plimbare și transportarea ganterelor în apă. Trage Dacă piscina dvs. Apucați-vă și trageți-vă în sus, strângându-vă spatele și bicepsul.