2 Exemple de HIIT si Progresiile Necesare pentru a Arde Grasimea

Grăsime de rutină a hiit

grăsime de rutină a hiit

Cardio Burst: Patinatori Pentru a vă ajuta să vă atingeți obiectivele de sănătate și fitness, le-am atins pe Karena și Katrina din Tone It Up pentru sfaturile lor. Aici vă vor permite să vă prezentați toate secretele de fitness, precum și câteva sfaturi și trucuri pe parcurs.

2 Exemple de HIIT si Progresiile Necesare pentru a Arde Grasimea

Probabil că ați auzit buzz despre antrenamentele HIIT până acum și astăzi suntem aici pentru a vă spune că este adevărat. Aceste rutine de intensitate ridicată sunt o modalitate incredibil de eficientă de a vă revigora metabolismul și de a sculpta fiecare centimetru al corpului dvs.

HIIT cunoscut și ca antrenament pe intervale de intensitate ridicată amestecă scurte eforturi de efort de intensitate ridicată cu perioade de recuperare. Ne place să facem câteva mișcări de tonifiere cu ritm total, mai lent, în acest timp de recuperare pentru a stimula cu adevărat acel metabolism.

grăsime de rutină a hiit

Antrenamentele HIIT sunt rapide și eficiente, deci sunt perfecte atunci când sunteți în mișcare. Când vă alăturați aplicației Studio Tone It Up, grăsime de rutină a hiit puteți înscrie pentru tone de cursuri de antrenament incredibile, inclusiv HIIT, kickboxing și yoga sculpt pe care le puteți face oriunde.

Toner total: Tonere pentru burtă

Antrenamentul de astăzi include cinci mișcări concepute pentru a vă tonifica întregul corp. Aceasta este frumusețea HIIT.

Rutina HIIT de coardă de salt care arde cel mai mult grăsime în 20 de minute O singură coardă și 20 de minute sunt tot ce aveți nevoie pentru a avea abs, brațe și picioare din oțel. Cand vine vorba de arde grăsimi și îmbunătățește-ți rezistența, A a sări coarda este cel mai bun instrument, mai ales atunci când este combinat cu o rutină HIIT conceput pentru a vă accelera ritmul cardiac și pentru a vă pune corpul în modul bestie ceea ce înseamnă practic că va arde mai multe grăsimi în mai puțin timp decât multe alte exerciții populare. Coarda de sărit ridică un antrenament deja provocator la un nou nivel în care obțineți mai multe rezultate fără a petrece ore în sala de sport. Ai văzut cum boxeri?

Îți funcționează fundul, abdomenul și partea superioară a corpului, în timp ce crești ritmul cardiac pentru a-ți oferi acea strălucire post-antrenament. Utilizați aceste mișcări pe tot parcursul sezonului ori de câte ori aveți nevoie de o rutină de sculptură rapidă. Nu uitați, antrenamentele HIIT sunt concepute pentru a vă împinge corpul, deci asigurați-vă că vă alimentați mușchii cu o mulțime de proteine.

Încercați smoothie-urile noastre preferate de primăvară. Parcurgeți trei runde de mișcări de mai jos.

grăsime de rutină a hiit

Odihnește-te 30 de secunde între fiecare rundă. Cardio Burst: Squat Jumps Tonifică întregul corp inferior, în timp ce crește ritmul cardiac și metabolismul.

Rutina de antrenament HIIT finală pentru arderea grăsimilor

Începeți să stați în picioare, cu picioarele la distanță de șold Împingeți șoldurile înapoi și coborâți într-o ghemuit. Împingeți solul și săriți cât mai sus în aer.

20 Minute Fat Burning Workout - High Intensity Interval Training

Aterizați încet într-o poziție ghemuită. Faceți cât mai multe repetări în 30 de secunde. Toner total: Tonere pentru burtă Îți sculptează talia mușchii oblici și mesterea tutunului pentru pierderea în greutate întărește umerii.

grăsime de rutină a hiit

Începeți într-o poziție înaltă de scândură cu mâinile direct sub umeri. Cu nucleul angajat, ridicați genunchiul drept până la cotul drept.

  1. Spre deosebire de aerobic si cardioantrenamentul in intervale de intensitate ridicata HIIT iti permite sa arzi o gramada de calorii si grasimi corporale ore in sir dupa ce termini exercitiile.
  2. Pinterest Dacă vrei să-ți iei antrenamentele de ardere a caloriilor și a hipertensiunii HIIT la nivelul următor, ar trebui să începi să sărind.

Coborâți și repetați pe partea opusă. Faceți 15 repetări pe fiecare parte.

Foloseste-ti imaginatia. Doar urmați intervalele de lucru-repaus, așa cum este indicat. Faza 1 1: 4 : săptămâni 15 secunde: exercițiu de intensitate ridicată 60 de secunde: odihnă sau exercițiu de intensitate redusă Repetați alte 10 ori, urmat de o explozie finală de 15 secunde de intensitate ridicată. Timp total: 14 minute Faza 2 1: 2 : săptămâni 30 de secunde: exercițiu de mare intensitate 60 de secunde: odihnă sau exercițiu de intensitate redusă Repetați alte 10 ori, urmat de o explozie finală de 30 de secunde de intensitate ridicată.

Începeți cu picioarele depărtate de lățimea șoldului, stând în picioare. Săriți în aer, apoi coborâți mâinile la pământ și ridicați picioarele înapoi într-o poziție înaltă. Coborâți pieptul spre sol și efectuați o împingere. Săriți picioarele înainte cu picioarele aterizând lângă mâini.

Avantajele antrenamentelor HIIT

De aici, sări direct în aer. Modificați scoțând saltul sau făcând un pas înapoi. Toner total: Plank Hip Dips Tonifică nucleul, oblicele și umerii.

Nici nu este de mirare, având în vedere că este unul dintre cele mai populare tipuri de antrenamente din lume. Știi însă de ce este atât de practicat? Noi îți prezentăm tot ce trebuie să știi despre beneficiile HIIT!

Începeți într-o poziție înaltă de scândură cu grăsime de rutină a hiit direct sub umeri. Răsuciți șoldurile în jos și la stânga, apoi la dreapta.

Continuați această mișcare înainte și înapoi, menținându-vă nucleul angajat. Cardio Burst: Patinatori Crește metabolismul și tonifică prada, quad-urile și nucleul.

grăsime de rutină a hiit

Începeți din partea dreaptă a covorului. Ghemuiți-vă ușor și săriți la stânga cât puteți, aterizând pe piciorul stâng și legând piciorul drept în spatele vostru. Împingeți piciorul stâng și acum săriți la dreapta, aterizând pe piciorul drept.

Cardio Burst: Squat Jumps

Grăsime de rutină a hiit alternând laturile. Faceți câte puteți în 30 de secunde. Doriți să aflați cum să vă completați strălucirea după antrenament? Continuați să derulați pentru a vedea cele mai bune alegeri ale lui Karena și Katrina. Iterația lui Sachajuan este formulată pentru brunete pentru a evita resturile greoaie de reziduuri albe. În continuare, fetele Tone It Up împărtășesc alimentele pe care le consumă pentru a rămâne puternice.