Pierderea în greutate în timpul sarcinii: în trimestrele 1, 2 și 3 - Nou nascut June

Greutatea sănătoasă pierde în timpul sarcinii

Păstrarea nutrienților grăsime și proteine 3,1 kg Valoarea creșterii greutății după acest exemplu 12,8 kg Se poate slăbi sănătos în timpul sarcinii? Nu se recomandă folosirea dietelor de slăbire în timpul sarcinii.

Pierdere în greutate în timpul sarcinii

Greutatea corectă în timpul sarcinii — administrarea creșterii greutății corpului Deși este foarte recomandat să ai o greutate sănătoasă înainte de a rămâne însărcinată adică IMC între 18,5 și 24,9este evident că acest lucru greutatea sănătoasă pierde în timpul sarcinii este se întâmplă întotdeauna. Dacă nu te afli într-un interval de greutate sănătos, poți să-ți ajuți copilul să crească în greutate în intervalul recomandat pentru categoria ta IMC.

Greutatea corectă în timpul sarcinii — sfaturi sănătoase legate de creșterea greutății corporale fot. În primele 12 săptămâni de sarcină, poți mânca, atât cât mănânci de obicei.

  1. Christine de la soțiile sora pierde în greutate
  2. Are metabolismul de ardere a grăsimilor

Este important să mănânci sănătos. După 12 săptămâni, dacă ai o greutate sănătoasă, mâncarea suplimentară, de care aveți nevoie în fiecare zi este aproximativ aceeași, ca un sandviș pierde grăsime oriunde brânză integrală și roșii sau un sandviș cu unt de arahide și o banană. Dacă ești supraponderală sau obeză, mâncarea suplimentară de care ai nevoie este aproximativ aceeași, cu 1 felie de pâine integrală sau 2 mere.

greutatea sănătoasă pierde în timpul sarcinii

Bea apă în loc de băuturi îndulcite sau băuturi carbogazoase. Bea lapte cu conținut scăzut de grăsimi. Alege pâine din cereale integrale în loc de alb.

  • Greutatea în timpul sarcinii. Câte kilograme ar trebui să iei în cele 9 luni
  • Nou nascut De multe ori, viitoarele mame se tem să-și piardă forma în timpul sarcinii și să câștige kilograme în plus, ceea ce va fi apoi destul de greu de pierdut.

Mănâncă zilnic un mic dejun sănătos, cum ar fi prăjituri de grâu, terci de lapte cu conținut scăzut de grăsimi, sau 2 felii de pâine prăjită integral.

Cel puțin 4 porții de legume și 2 porții de fructe în fiecare zi. Cumpărați legume și fructe în sezon greutatea sănătoasă pierde în timpul sarcinii cumpărați legume congelate.

greutatea sănătoasă pierde în timpul sarcinii

Pregătește și mănâncă mese zilnic acasă. Mănâncă mâncare cumpărată nu mai mult de o dată pe săptămână.

greutatea sănătoasă pierde în timpul sarcinii

Alege gustări sănătoase, cum ar fi iaurtul neîndulcit sau cu conținut scăzut de zahăr, fructe, brânză, câteva nuci nesărate de exemplu, 6 sau 7 migdalesau un sandviș cu cereale integrale. Încearcă să faci cel puțin 30 de minute de activitate moderată timp de 5 sau mai multe zile pe săptămână, mersul rapid sau înotul sau recomandat de un medic, moașă sau fizioterapeut.

Nou-născuți Pentru o femeie însărcinată, creșterea în greutate este destul de frecventă.

Greutatea corectă în timpul sarcinii — creșterea în greutate a copilului De asemenea, trebuie menționat că, cel mai important lucru este dezvoltarea fetală, nu creșterea în greutate a mamei. Uneori, creșterea în greutate redusă în sarcină în special în primul trimestru nu trebuie să fie îngrijorătoare, dacă toate testele ecografia fetală, examinarea fluxurilor vasculare din artera ombilicală și creierul mijlociu etc.

greutatea sănătoasă pierde în timpul sarcinii

Cea mai mare creștere în greutate este observată în ultimele două luni de sarcină, dar dacă nu apare, atunci merită să consulți un medic suplimentar, să efectuați teste cu hormoni tiroidieni, să stabilești un jurnal cu alimente și lichide consumate și activitate fizică.