Aflați cum să vă întăriți mușchii spatelui acasă - Societate -

Cum să ardeți brațul și spatele

Ardeti grasimile si dezvoltati-va musculatura in 5 saptamani

Fii creativ cu greutăți alternative Tonifierea spatelui nu numai că vă ajută postura - întrucât mușchii mai puternici ai spatelui și ai umerilor posteriori vă trag umerii înapoi și evitați acea temută cădere înainte - un spate tonifiat elimină, de asemenea, o umflătură care poate apărea deasupra vârfului unei rochii fără bretele.

Și nu aveți nevoie de acces la o sală de sport sau de echipamente în valoare de mii de dolari pentru a slăbi. Reduceți grăsimea din spate cu un program de dietă și exerciții fizice conceput pentru a reduce nivelul de grăsime corporală și pentru a vă tonifica mușchii spatelui cu exerciții, fără echipament.

  • CUM SĂ PIERZI BRAȚUL ȘI GRĂSIMEA DIN SPATE - SĂNĂTATE -
  • Ardeti grasimile si dezvoltati-va musculatura in 5 saptamani

Consumați mai puține calorii pentru a reduce grăsimea din spate Mai întâi, dacă doriți un spate mai subțire, va trebui să mâncați mai puține calorii decât ardeți.

Crearea acestui deficit de calorii vă ajută să reduceți nivelul general de grăsime corporală, deoarece corpul începe să ardă grăsime stocată pentru energie, micșorând dimensiunea celulelor adipoase. Deși este imposibil să vă vizați spatele pentru pierderea de grăsime, pierderea de grăsime peste tot vă va slăbi spatele.

  • Cele mai bune 5 exerciții pentru burtă plată + 5 sfaturi de dietă ușoară - Ingrijirea Pielii -
  • Aflați cum să vă întăriți mușchii spatelui acasă - Societate -

Pentru a vă găsi nevoile zilnice de calorii, conectați-vă înălțimea, greutatea, vârsta, sexul și nivelul de activitate într-un calculator online. Apoi, pentru o slăbire durabilă, scădeți până la 1. Nu vă reduceți caloriile prea cum să ardeți brațul și spatele pentru a accelera pierderea în greutate, totuși - mai puțin de 1.

cum să ardeți brațul și spatele magazin subțire de corp

Dacă încercarea unui deficit de 1. Încercați cardio fără echipament De asemenea, ar trebui să faceți din exercițiile cardiovasculare o parte esențială a rutinei cum să ardeți brațul și spatele a vă slăbi spatele. Cardio arde calorii, ceea ce vă poate ajuta să creați un deficit caloric mai mare fără a trece sub limita inferioară de 1.

cum să ardeți brațul și spatele viteza face u pierdeți în greutate

Nu aveți nevoie de echipamente pentru a vă inima. O plimbare rapidă prin cartierul tău poate arde un număr semnificativ de calorii - o femeie de de kilograme va arde de calorii într-o plimbare de o oră la o viteză rapidă de 4 mile pe oră; o femeie de de kilograme va arde de calorii în același interval de timp. Adăugarea unei intensități mai mari antrenamentului alergând - sau alternând alergarea și alergarea pe tot parcursul antrenamentului - vă ajută să ardeți și mai multe calorii.

Rezultat Adesea, majoritatea oamenilor își antrenează activ pieptul, brațele sau abdomenul, adică acei mușchi care pot fi văzuți în oglindă în timpul exercițiului. Cu toate acestea, pentru a crea un corp echilibrat, puternic și funcțional, trebuie să vă antrenați și mușchii spatelui.

O oră care rulează într-un ritm de 6 mile pe oră arde de calorii la o femeie de de kilograme sau de calorii la o femeie care cântărește de kilograme. Dacă aveți niște echipamente pentru exerciții fizice - dar nu aveți acces la sală - puteți include o varietate mai mare în antrenament.

cum să ardeți brațul și spatele 47 și încercarea de a pierde în greutate

Încercați să sară coarda pentru a vă arde caloriile - coarda sărind arde același număr de calorii ca alergarea la 6 mph. Sau, mergeți la o plimbare cu bicicleta, încercați să vă plimbați cu role sau să schiați pentru ca cardio-ul să slăbească și să piardă grăsime, inclusiv grăsimea din cum să ardeți brațul și spatele.

Cum reduc femeile grăsimile din spate fără echipament

Tonificați-vă spatele fără echipament Tonificați-vă spatele cu exerciții de greutate corporală - exerciții care nu necesită greutăți suplimentare. Aceste exerciții fără echipament nu vor viza pierderea de grăsime din zona spatelui, dar vă vor modela mușchii spatelui, astfel încât spatele dvs.

Efectuați exerciții Superman pentru a vă tonifica partea inferioară a spatelui și spatele umerilor. Începeți prin a vă întinde pe podea pe stomac, cu picioarele și brațele întinse, apoi cuplați-vă glutele, spatele și umerii pentru a privi înainte, ridicați picioarele și brațele și țineți poza câteva secunde.

Arde greutatea grăsimii brațului, trei exerciții eficiente pentru partea superioară a brațelor

Adăugați dificultăți mai mari modificând exercițiul - încercați să vă folosiți spatele și fesierele pentru a ridica brațul stâng și piciorul drept, apoi comutați pentru a ridica brațul drept și piciorul stâng.

Exercițiul câine-pasăre poate, de asemenea, să vă tonifice spatele, fără echipament.

cum să ardeți brațul și spatele nu pot pierde în greutate la 45 de ani

Începeți cu mâinile și genunchii pe podea cu spatele plat. Fără să vă mișcați nucleul, extindeți brațul drept și piciorul stâng afară și țineți această poziție câteva secunde înainte de a schimba latura. Acest exercițiu lucrează pe spate, umeri, talie și abdominale pentru a vă tonifica nucleul și spatele și vă îmbunătățește stabilitatea și echilibrul nucleului. Adăugați, de asemenea, genuflexiuni cu greutate corporală și antrenamente la rutina de antrenament a forței.

Cele mai bune 5 exerciții pentru abdomen plat + 5 sfaturi ușoare de dietă

În timp ce aceste exerciții vizează în principal corpul inferior, ele vă întăresc și abdominalele și spatele, deoarece acești mușchi lucrează din greu pentru a vă menține nucleul stabilizat în timpul mișcării. Fii creativ cu greutăți alternative Unele exerciții de tonifiere înapoi - cum ar fi muștele și rândurile din spate - sunt mult mai eficiente atunci când utilizați o greutate suplimentară, nu numai propria greutate corporală.

30 De Minute Antrenament Pentru Brate , Spate , Umeri Si Piept

Asta nu înseamnă că trebuie să cheltuiți mulți bani pe echipamente de exerciții fizice. Utilizați cutii de supă sau sticle de apă ca greutăți ușoare - acestea sunt cele mai potrivite pentru exerciții care lucrează mușchi mai mici, cum ar fi muștele din spate.

Faceți greutăți endomorf tipul de pierdere a grăsimilor grele, plasând câteva obiecte mai grele într-o geantă sau într-o pungă mică pentru a obține o greutate mai mare, mai potrivită pentru rânduri, genuflexiuni și lunges.