Scapa de burta grasimilor

Motive pentru care nu pierdeți grăsimea buricului, BURTA STRESATĂ: CAUZE, RISCURI, TRATAMENT ȘI PREVENIRE - SĂNĂTATE -

Obțineți motivația Exerseaza mai mult Nu există nici o îndoială că orice exercițiu este bun pentru dvs.

motive pentru care nu pierdeți grăsimea buricului

Într-un studiu, cercetătorii au măsurat grăsimea abdominală la persoanele implicate în cantități diferite de exerciții fizice. Măsuri de precauție Vestea pe care trebuie să o antrenezi mai mult și mai greu pentru a scăpa de grăsime din burtă probabil că nu este cea mai bună motive pentru care nu pierdeți grăsimea buricului pe care ai primit-o recent, mai ales că mulți dintre noi se luptă să obțină chiar și cantitatea minimă de exercițiu sugerată - ceva în jur de 30 de minute de moderată activitate pe zi.

În plus, nu toți suntem echipați, fizic sau mental, pentru exerciții de mare intensitate, adesea cu un impact ridicat.

motive pentru care nu pierdeți grăsimea buricului

Deci, ce faci daca vrei sa-ti reduci grasimea buricului, dar nu esti pregatit sa te inregistrezi cu ore de exercitii intense?

Începeți unde vă aflați și construiți de acolo.

Nimeni nu începe să facă exerciții de intensitate ridicată. Este nevoie de timp pentru a construi forța, condiționarea și rezistența. Începeți cu ceea ce puteți trata și construi de acolo.

Cum să vă construiți timpul și intensitatea exercițiilor Adăugați timp la antrenamente - dacă sunteți începător, concentrați-vă asupra duratei antrenamentelor.

motive pentru care nu pierdeți grăsimea buricului

Lucrați într-un ritm moderat și creșteți durata antrenamentului în fiecare săptămână cu cinci până la 10 minute până când puteți antrena continuu timp de 30 de minute. Încercați acest antrenament pentru începători Interval 2 pentru o idee despre cum funcționează acest lucru.

Exercițiu pentru a scăpa de grăsime Ați slăbit și v-ați micșorat burta, dar punga de grăsime chiar sub buric refuză să se miște. Greșelile abdominale inferioare sunt puțin probabil să ajute, deoarece sunt concepute pentru a construi mușchi, ceea ce poate face ca zona să iasă mai mult pe măsură ce antrenezi mușchiul sub grăsime.

Creșterea frecvenței - Adăugați o zi de cardio după ce ați făcut exerciții timp de aproximativ două până la trei săptămâni. Împărțiți antrenamentele - Nu uitați, puteți împărți antrenamentele în timp ce obțineți aceleași beneficii ca și antrenamentele continue.

motive pentru care nu pierdeți grăsimea buricului

Interval de formare Intervalul de antrenament este excelent motive pentru care nu pierdeți grăsimea buricului arderea caloriilor și a rezistenței la clădiri, dar este, de asemenea, o modalitate foarte bună de a viza mai multe grăsimi abdominale. Într-un studiu, cercetătorii au comparat antrenamentele cu exerciții de echilibru și au descoperit că exerciții fizice au pierdut mai mult grăsime abdominală atunci când fac o antrenament de intervale.

motive pentru care nu pierdeți grăsimea buricului

Asta nu inseamna ca exercitiile de pierde grăsime pe burtă nu sunt importante sau ca trebuie sa faceti o antrenament la interval tot timpul. Cu toate acestea, adăugarea de intervale la rutina dvs.

Nu puteți pierde grăsimea abdominală? Experții explică 9 motive pentru care acest lucru poate fi

Incepe acum Încercați aceste idei pentru a adăuga intervale la rutina dvs. Lucrați la fel de mult cât poți, cât timp poți în jur de 30 de secunde sau mai multîncetini și recupera complet înainte de a intra în intervalul următor. Alternate un minut de mers pe jos cu 30 de secunde de sprint sau urcă deal. Repetați timp de 20 de minute sau mai mult.

Pierde grăsime în jurul buricului. Cum sa scapi in mod eficient de grasimea din jurul taliei?

Încercați antrenamentele Cardio Coach sau alte antrenamente în intervalul de timp MP3. Seria Cardio Coach este o singură opțiune pentru folosirea playerului dvs.

MP3 pentru antrenamente intermediare. Alegeți dintre aceste antrenamente de intervale:.