Beneficiile pentru sanatate ale grasimilor mononesaturate

Cum să ardeți grăsimi nesaturate în corp

Stabilirea obiectivelor realiste pentru tonificare Tonifierea necesită doi pași de bază: întărirea și dezvoltarea mușchilor, precum și pierderea grăsimii peste ele, astfel încât acestea să fie mai vizibile și definite.

Proprietăți utile ale grăsimilor nesaturate și efectul lor asupra organismului

Modificarea dietei și exercițiilor fizice vă poate ajuta să vă formați și să vă relaxați. Cu toate acestea, cât de mult efort și timp va trebui să arăți tonifiat depinde exact de cât de potrivit ți-ai dori să fii.

  1. Ardeți arzătorul de grăsimi da, puteți
  2. Nevoia de grăsime a corpului nostru, un pericol în dieta noastră În fața verii, majoritatea dintre noi mergem de obicei la o dietă pentru a marca mușchii pe care cu atât de mult ne-a costat să-i dezvoltăm pe tot parcursul iernii.
  3. Cel mai bun mod de a-ți tonifica corpul - Sănătate -
  4. Sus - Grasimile mononesaturate reduc riscul aparitiei de boli de inima, accident vascular cerebral si cancer.

Reduceți caloriile pentru a reduce grăsimea corporală A arăta tonifiat necesită scăderea procentului de grăsime corporală și, pentru a face acest lucru, trebuie să vă restricționați aportul de calorii. Când arzi mai multe calorii decât consumi cu alimente și băuturi, corpul tău începe să mobilizeze grăsimi - și să micșoreze celulele adipoase - pentru a compune deficitul energetic.

Aflați gama de calorii vizate folosind un calculator online, care va estima cât de mult ardeți zilnic în funcție de vârstă, dimensiunea corpului și sex. Majoritatea oamenilor ar trebui să scadă de la la 1.

cum să ardeți grăsimi nesaturate în corp

Asta va însemna că mâncați între 3. Alegeți o țintă realistă de aport caloric care este de cel puțin 1. Pentru unii oameni - în special femeile în vârstă, care au nevoie de mai puține calorii - un deficit de de calorii ar putea să vă scadă sub 1.

cum să ardeți grăsimi nesaturate în corp

În acest caz, alegeți un deficit caloric mai mic - de exemplu, de calorii - pentru a pierde o jumătate de kilogram în fiecare săptămână sau reduceți de calorii și ardeți de calorii suplimentare prin exerciții pentru a pierde o kilogramă săptămânal. Mănâncă alimente care construiesc mușchi Dieta ta trebuie să sprijine creșterea musculară atunci când încerci să tonifiezi.

Proteina slabă este deosebit de importantă; este o sursă bogată de aminoacizi, de care corpul tău are nevoie pentru a construi țesut muscular în timp ce te îngrași.

cum să ardeți grăsimi nesaturate în corp

Și veți avea nevoie de aproximativ dublul proteinelor unei persoane sedentare dacă doriți să vă îngrășați - 0,8 grame cum să ardeți grăsimi nesaturate în corp ea pentru fiecare kilogram de greutate corporală. Optează pentru cereale integrale în locul cerealelor rafinate, inclusiv fructe și legume la mese; selectarea pieptului de curcan sau de pui fără piele, ouă, nuci, fasole și produse lactate fără grăsime pentru proteine, peste bucăți grase de carne roșie; și obținerea de grăsimi sănătoase din avocado, pește, nuci și ulei de măsline în loc de alimente prăjite.

Generalitati

Tren spre Tone Up Antrenamentul de forță este o necesitate dacă doriți să vă tonificați corpul. Loviți sala de greutate de două până la trei ori pe săptămână pentru un antrenament de forță complet, care include exerciții pentru corpul inferior, nucleul și partea superioară a corpului.

De asemenea, veți avea nevoie de antrenament aerob pentru a vă tonifica. Acest tip de exercițiu vă mărește arderea caloriilor pentru a crește pierderea de grăsime. De exemplu, o persoană de de kilograme arde de calorii în timpul unei clase de aerobic cu impact ridicat de 30 de minute sau în timpul a 30 de minute de canotaj staționar moderat sau cu bicicleta.

Alimente cu cel mai mare conținut de grăsimi nesaturate:

Simpla adăugare a unuia dintre antrenamentele de 30 de minute la rutina dvs. Cu cât ai vrea pierdere în greutate cu prietenii arăți mai slab, cu atât vei avea nevoie de mai mult timp și efort cum să ardeți grăsimi nesaturate în corp a-ți atinge obiectivele.

De exemplu, un nivel sănătos de grăsime corporală este relativ ușor de atins odată ce ați dezvoltat obiceiuri sănătoase; s-ar putea să trebuiască să renunțați la ceva timp social pentru a vă antrena și să lucrați conștient pentru a menține obiceiuri de viață sănătoase.

Dar nu vă va perturba în mod semnificativ stilul de viață, explică Precision Nutrition. A fi suficient de slab pentru a vedea un pachet de șase necesită mult mai mult timp - poate fi necesar să renunțați sau să reduceți semnificativ alte activități și s-ar putea să vă luptați pentru a participa la adunări sociale care implică mâncare.

Despre grasimi bune si rele - nutriție sănătoasă pentru omul modern

Găsiți echilibrul care vă permite să trăiți cel mai sănătos stil de viață de care vă bucurați. În cele din urmă, un stil de viață durabil te va face să arăți și să te simți mai în formă și mai sănătos decât unul prea restrictiv care te face să fii nefericit.